lørdag den 14. januar 2023

Hanne i nabolejligheden skal flytte

For nogle år siden boede jeg til leje i en lejlighed, jeg havde fået gennem min fagforening. Da jeg flyttede ind bemærkede jeg kvinden, der boede til højre for mig. Hun hilste pænt og sagde, at hvis der var noget, jeg var i tvivl om, ville hun gerne hjælpe. Senere viste hun mig, hvordan vaskekælderen fungerede.

Der gik lang tid, hvor jeg ikke hørte noget til hende. Så en aften bankede hun på, og spurgte, om hun måtte låne et par cigaretter. Dengang røg jeg, så det var selvfølgelig ikke noget problem. Der var bare det, at det tog lidt lang tid, inden jeg fik cigaretterne igen.

Efter nogle måneder mødte jeg Hanne, som hun hed ude på trappen, hun fortalte glædesstrålende, at hun havde fået en større lejlighed i naboejendommen og nu skulle male og ordne sin gamle lejlighed inden den skulle synes. Jeg tænkte ikke nærmere over det, men de efterfølgende dage og uger, var der larm fra lejligheden på alle tider af døgnet. Til sidst lød det, som om hun hev store tunge møbler hen over gulvet, og det var kl. 23 en mandag aften. Jeg tænkte, det skal blive løgn. Jeg skrev en seddel til Hanne, hvor jeg sluttede af med at skrive: Kom ind i morgen aften kl. 20, så vi kan ta' en "diskussion" om hvilke tidspunkter, det er passende at lave støjende arbejde.

Da jeg kom hjem fra arbejde lå der en seddel fra Hanne, hvor hun bare havde tegnet en smiley og skrevet OK, vi ses.

Jeg havde ventet, at Hanne ville dukke op i malerbukser og træsko, men hun havde en skjortebluse og en stram nederdel på. Hanne er en stor på, men det klædte hende alligevel med det kropsnære outfit.

Hun blinkede til mig og sagde: Ja, jeg ved jeg har larmet lidt meget her på det sidste. Og jeg ved, du har været meget tålmodig med de smøger, jeg skylder dig. Men jeg er klar til at tage "diskussionen".

Ja, sagde jeg. Der er et par ting, der skal være anderledes her på etagen fra nu af. I aften holder du fri fra arbejdet med lejligheden, og når du går ind til dig selv, er jeg sikker på, vi er helt enige om, hvornår der skal være ro i opgangen. Hun begyndte at se urolig ud, men samtidig med et frækt glimt i øjnene. Jeg tror, Hanne havde hørt, hvad der foregik, når jeg havde besøg af min kæreste. Hende og jeg havde haft flere sammenstød om hendes opførsel, der endte med en "diskussion", hvor hun lå og sprællede hen over mit knæ.

Hanne slog blikket ned. For det første skal du aflevere de ting du låner tilbage. For det andet skal larmen fra din lejlighed stoppe kl. 20 om aftenen. Hanne begyndte at protestere, men jeg løftede en finger som tegn på, at hun skulle tie. Jeg fortsatte: For fremtiden kalder du mig "Herre". Og inden vi går over til den mere alvorlige del af "diskussionen", går du ud i mit køkken og henter en kop kaffe til mig.

Jeg kunne se på Hanne, at hun var klar over, at hun ikke var i en position, hvor det ville være klogt at protestere. Derfor gik hun ud og hentede den kop kaffe, jeg havde bedt hende om. Da hun kom tilbage, kiggede jeg på hende, mens hun stod foran mig, og ventede på en ordre til, hvor hun skulle stille kaffen. Jeg smilede til hende og sagde: Kan du nu være en dygtig pige, og hente noget til mig ude på kommoden i gangen? 

Hanne gik derud og kiggede spørgende tilbage på mig. Jeg sagde: Det er den store børste af ibenholt, der ligger på kommoden. Da jeg fik børsten i hånden, lod jeg den falde med et smæld mod min håndflade. Det er hr. hårbørste, der skal være med til vores "diskussion".

Hanne stammede: Det kan du ikke mene, jeg er en voksen kvinde, jeg er for gammel til at få en endefuld! Jeg satte mig tilbage i stolen og pegede på mine knæ. Jeg kunne se på Hanne, at hun var klar over, at der ikke var nogen vej udenom. Jeg sagde: Men først skal du lægge nederdelen. Hanne åbnede munden for at protestere, men tog sig i det. Hun trak den stramme nederdel af og stod i et par smarte skovturstrusser. Jeg pegede: Også af med dem! Trusserne blev trukket langsomt ned over de kraftige lår med rystende fingre.

Hanne lagde sig ned over mine knæ med et suk. Jeg kærtegnede den brede numse og spurgte: føler du dig stadig for stor til at få smæk? Hanne rystede på hovedet. Hun lå med bagdelen hævet og var nøgen fra livet og ned. Ikke en position, hvor hun hendes værdighed var i top.

Jeg løftede hånden og lod den falde med et smæld mod den meget fyldige bagdel, der var som skabt til at blive klasket. Hanne udstødte et lille skrig. Jeg ventede et par sekunder, så hun fik det fulde udbytte af smerten. Jeg lod hånden falde igen og igen. Den følsomme hud sitrede for hvert slag. Jeg måtte klemme Hannes ben ind mellem mine, for hun ikke skulle sprælle for meget. Klask, klask. Slagene rungede i stuen og blandede sig med de sjove lyde, der kom fra Hannes mund. Jeg løftede hendes overkrop op, så hun kom til at ligge bedre, og så fortsatte min håndflades dans på den stakkes numse.

Da huden var meget rød og endnu mere varm. Sagde jeg: Nu er det hr. Hårbørstes tur. Åh, nej, jamrede Hanne. Men børsten kom i brug. Jeg slog hårdt, og hvert slag efterlod et ovalt mærke. Så jeg stoppede, jeg kunne se på Hanne, at budskabet var gået ind. 

Jeg hjalp hende op på benene, og hun lavede en sjov dans på gulvet, mens hun gned den ømme numse.

Er vi få enige om, hvornår arbejdet stopper i din lejlighed i morgen aften? Ja, sagde Hanne med eftertryk. Ja, hvad? sagde jeg. Hanne kiggede på mig, så kunne jeg se, det gik op for hende, hvad jeg mente. Ja, Herre, sagde hun stille. 

Jeg trak hende ind til mig. Hun duftede stærkt. Hun lagde sine hænder bag mit hovede og trak det ind til hendes tunge bryster. Den hårde behandling havde haft sin effekt. Brystvorterne sprang stive og spændte mod mig, da jeg åbnede bh'en. Hanne sukkede dybt, da jeg tog vorterne i munden og kyssede dem med tungen.

Mine fingre fandt hendes skød. Mens hun åbnede lynlåsen i mine bukser. Hun red på mig, mens jeg sad i stolen og så, hvordan hendes frodige krop arbejdede op og ned. Op og ned. Jeg kom næsten øjeblikkeligt. Min sperm sprøjtede op i hende mens jeg udstødte et brøl. 

Jeg ledte hende ind i soveværelset. Og skubbede hende ned på ryggen på sengen. Mit ansigt borede jeg ned mellem hendes ben. Hun havde en fantastisk duft. Jeg slikkede vores blandede safter i mig. Slikkede hendes lår, hvor spermen også var løbet ned. Jeg gnubbede min underlæbe mod hendes klitoris med rytmiske bevægelser. Hanne stønnede højere og højere. Jeg sugede hendes klitoris ind i munden. Og legede med den med tungespidsen. Det blev for meget for Hanne, hun stønnede og sprøjtede sine orgasme ind i min mund. Jeg nød den salte væske. 

Tak, Herre, mumlede Hanne. Vi lå lidt og snakkede, inden hun forsvandt ind til sig selv.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Link til spændende spanking-side

 https://www.smilesandspanks.com/