søndag den 15. januar 2023

Når han kommer hjem ...

Hun vidste det ikke bare ville blive en almindelig afstraffelse. Hun vidste at når hendes mand kom hjem, ventede der noget virkelig ubehageligt. Og hun vidste det var hendes egen skyld. Men det gjorde ikke sagen bedre.

Da hun gjorde sig klar, gennemgik hun, hvad hun skulle gøre. Selvfølgelig ville hun få smæk i sin brede hvide bagdel, det var der ingen tvivl om. Manden ville hente livremmen fra kommodeskuffen, det var sikkert. Hun skælvede ved tanken.

Hun tog hurtigt alt tøjet af og gik ud på badeværelset. Hun tog et langt og varmt bad. Hun barberede sig mellem benene. Hendes skød var glat og nøgent. Det ville vise ham, at hun havde tænkt på ham, at hun behandlede ham med respekt. Det ville muligvis komme hende til gode senere.

Hustruen stod i den åbne hoveddør da han kørte bilen i garagen. Hun var iført en rød kortærmet bluse og en hvid plisseret nederdel. Det ville måske blødgøre ham lidt. Han steg ud af bilen, smækkede bildøren og gik forbi hende, mens han grøntede, hej! Men han ignorede hendes varme smil. Gode Gud, tænkte hun, det starter ikke godt!

Hun kom ind i stuen, hvor han var ved at skænke en drink. Hun nærmede sig langsomt, talte kælent: Jeg er ked af det, jeg ved jeg har været slem. Lad være med at trække pinen ud. Kan vi ikke få det overstået? Jeg har haft dårlig samvittighed hele dagen. Skal vi gå ovenpå nu?

Da hun kom op i soveværelset, vidste hun hvad hun skulle gøre. Hun fjernede skørtet og strømperne. Hun trak de hvide bomuldsunderbukser op så de sad i revnen mellem ballerne. Hun stillede sig i sin skammekrog med hænderne over hovedet. Hun ventede.

Et par minutter senere hørte hun ham komme ind i rummet, men hun så ikke tilbage. Hun hørte ham trække en stol ud i midten af værelset. Han satte sig. Han sagde: Kom her hen min skat. Hun vendte sig rundt og gik hen og stillede sig ved hans side.

Du ved du har været en meget uartigkvinde og jeg vil straffe dig, gør du ikke? Hun mumlede, hendes hjerte begyndte at galloppere. Han rettede hendes trusser foran, trak dem højere op, så de næsten forsvandt mellem hendes skamlæber. Jeg vil være sikker på at du opfører dig ordentligt i fremtiden. Har du forstået? Hun kunne ikke svare!

Lad os komme i gang. Læg dig over mine knæ, sagde han venligt. Hustruen lagde sig til rette, som hun havde fået besked på. Spred dine ben lidt. Hun adlød. Hun havde underbukser på, men de var trukket så højt op, at slagene ville ramme den nøgne hud.

Du ved vel, hvorfor du skal straffes? Spurgte han den skælvende kvinde der lå på hans skød. Hun kunne stadig ikke svare, men nøjedes med at nikke. Jeg vil ikke tolerere din opførsel. Hver eneste gang du ikke opfører dig ordentligt, vil du blive straffet. Forstår du. Hun nikkede. Jeg vil lære dig at være en lydig og velopdragen hustru. Er du klar til at få smæk? Hun sank en klump og nikkede lydløst.

Han løftede sin hånd og lod den falde mod den dejlige runde bagdel. Klask. Klask. Klask. Hun begyndt at jamre sig højlydt. Han holdt inde med slagene.

Rejs dig op min skat, sagde han. Hun rejste sig på dirrende ben. Vær venlig at lægge din bluse, og gør dig klar til næste del af straffen, sagde han. Hun kunne høre på hans tonefald, at hun var nød til at adlyde.

Hun krængede blusen over hovedet, hendes faste, runde bryster kom til syne. Hendes brystvorter var hårde og spændte. Nu skal dine bryster få kærligheden at føle. Skyd brystet frem! Hun lukkede øjnene og tænkte på, hvad der skulle ske.

Han tog den ene store brystvorte mellem sine tommelfinger- og langefingernegle. Han trykkede først blidt, langsomt øgede han trykket. Hendes ansigt trak sig sammen i smerte. Sveden piplede frem på panden. Han slap sit greb og begyndte at kærtegne den ømme vorte. Hun åndede tungt. Så fik det andet bryst samme behandling.

Tag dine trusser af og læg dig på maven med vidt spredte ben på sengen, sagde han. Hun trak bomuldstrusserne ned. Hendes mand tog remmen frem, den hun frygtede allermest.

Hun lagde sig på sengen, som han havde befalet, gemte ansigtet i puden og spredte benene, så meget hun kunne. Du får seks slag på hver balle, sagde mens han stod ved siden af sengen, han løftede armen, og det første slag ramte med stor kraft. De næste faldt med ca. 3 sekunder imellem hvert slag, så smerten kunne nå at sætte sig.

Efter en kort pause, hvor hun kunne sunde sig sagde han: Vend dig om på ryggen, stadig med spredte ben, så jeg kan piske dig på det øverste af lårene. 12 slag. Det kommer til at gør ondt, men husk på at du har fortjent det. Men før jeg starter, skal du fortælle mig, hvorfor du skal straffes. Hun så på ham og rødmede. Jeg skal straffes fordi … jeg kælede med mig selv … for at kærtegne mig selv mellem benene. Jeg vidste ikke du så det! Jeg gør det ikke igen. Men slå mig ikke på lårene, jeg skal nok vær en sød kvinde, jeg lover det. Du må bare ikke slå mig på lårene. Men hun vidste godt inderst inde, at han ikke var til at rokke.

Hun gav op. Og spredte benene så hendes lyserøde skamlæber var helt blottet. Hun vendte hovedet væk og lukkede øjnene. Remmen ramte hendes hvide og følsomme hud på indersiden af lårene. Den blev varm og farven skiftede rødlig. Hun prøvede at bide smerten i sig, men til sidst lød der et: Ohww ved hvert slag.

Hendes mand knælede ved siden af sengen og kærtegnede forsigtig hendes ansigt. Han kyssede hendes kinder. Jeg elsker dig, min skat. Jeg ved det, hviskede hun stille, og jeg skal aldrig gøre det mere!

Han bukkede sig ned og spredte hendes skamlæber med fingerne. Han lod tungen glide ind i hendes skød. Han slikkede hendes klitoris.

Hun lukkede øjnene og gav sig hen ....
T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Link til spændende spanking-side

 https://www.smilesandspanks.com/