onsdag den 28. august 2024

Uartig sekretær

Jeg er en mand i midten af 40'erne. Jeg har overtaget min fars handelsfirma, da han gik på pension i foråret 2024. Vi er en lille velfungerende virksomhed med 10 ansatte. I forkontoret har vi en dygtig sekretær, jeg tror hun er omkring de 60 år. Hun har været ansat i firmaet siden det startede og har en kæmpe, uundværlig viden om vores kunder og arbejdsgangene i firmaet.

Jeg ved, at Lene, som hun hedder har haft en specielt forhold til min far. Nogle gange har jeg spekuleret på, om de havde et forhold. Men på den anden side ved jeg, at min far og min mor stadig er glade for hinanden efter mange års ægteskab. 

Den anden dag fik jeg en mail fra en af vores kunder. Han klagede over, at Lene havde skældt ham ud, og været flabet over for ham. Jeg blev helt paf. Kunne det virkelig passe? Og hvad skulle jeg gøre i den situation? Der var kun en ting at gøre, jeg ringede til min far, for at få et godt råd.

Han forstod straks, hvad jeg talte om. Ja, sagde han, det har jeg også været ude for flere gange i årenes løb. Du kan ikke fyre Lene, firmaet er for afhængig af hendes viden. Men de gange, hvor hendes temperament har været ved at koste kunder, har jeg kaldt hende ind på kontoret. Hun har altid indrømmet, at hun har begået en fejl, og at hun er klar til at tage sin straf, bare hun ikke bliver fyret. Jeg har altid givet hende en god gammeldags endefuld, og husk, at uartige sekretærer skal ha' smæk i den bare numse.

Efterfølgende, har hun fået en omgang på sofaen, og så er den sag ude af verden. Når hun har været til sådan en adfærdsændrende samtale, er hun sød og medgørlig i lang tid.

Da jeg havde lagt røret på, tænkte jeg på det min far havde sagt. Jeg vidste af bitter erfaring, at han er en mand, der går ind for fysisk afstraffelse. Jeg kan endnu mærke den varme, ømme og snurrende fornemmelse i numsen, når jeg havde været uartig som barn. Og min far lagde mig hen over knæet.

Jeg kaldte på Lena, og bad hende om at komme ind på mit kontor og lukke døren efter sig. Jeg viste hende den mail, jeg havde fået fra den utilfredse kunde. Hun blev rød i hovedet. Og prøvede stammende at forklare sagen fra sin side. Jeg fortalte hende, at jeg havde talt med min far, og at han havde fortalt, hvordan han løste den slags problemer. Lena stivnede. Jeg kiggede på hende og sagde: Jeg fører selvfølgelig firmaet videre i min fars ånd. Men valget er selvfølgelig dit. Du kan også bare få en fyreseddel. 

Lena sukkede. Jeg troede, at det var slut med den slags efter din far gik på pension, sagde hun. Men selvfølgelig er jeg klar til at tage min straf, bare jeg slipper for at blive fyret. Jeg finder aldrig et nyt job i min alder. 

Jeg kiggede på hende, hun er en attraktiv kvinde, med runde former og altid elegant klædt i skjortebluse og nystrøget nederdel. Rejs dig op, sagde jeg. Og løft op i skørtet. Jeg ved fra min far, at smæk her i firmaet, altid foregår i den bare numse. Jeg kunne se, at hun havde lyst til at protestere, men hun var godt klar over, at hun ikke var i en god position til forhandling. Så hun trak nederdelen op over de pæne nylonben.

Jeg satte mig på sofaen og sagde, at hun skulle stille sig ved siden af mig. Lene kom hen til sofaen med små skridt og stadig ned nederdelen trukket op om hofterne. Jeg tog fat i trussekanten og trak både trusser og strømpebukser ned til hendes knæ. Hendes flotte store numse og bagsiden af lårene var helt blottede. Hun stirrede på mig. Jeg kunne se, at hun syntes, at det var en meget ydmygende situation. Jeg knappede hendes skjortebluse op, løsnede bh'en, hun gav et suk, at de tunge, hvide bryster også blev blottet. Jeg tog den mørke brystvorte mellem min pege- og tommelfinger mens mine fingre legede med den følsomme vorte sagde til hende: Jeg vil se, hvordan dine bryster hæver og sænker sig, når jeg straffer dig. Et lille gisp kom over hendes læber og hun lukkede øjnene. 

Jeg træk hende hen over mit knæ, jeg holdt hende fast, og så løftede jeg hånden. Jeg lod det falde med et klask mod den nøgne numse. Lene gav et lille skrig fra sig. Slaget var ikke så hårdt, men det efterlod alligevel et rødt mærke på den nøgne hud. Ja, sagde jeg, vorherre har indrettet det så vist, at kvindens bagdel er meget følsom, så kan hun bedre mærke, når hun bliver tugtet.

Jeg slog hende igen. Ventede til smerten havde sat sig, så hun fik det fulde udbytte af hvert enkelt slag. Jeg sagde, jeg kan se, at du prøver at være tapper, men det er ved at være svært. Hendes numse var ved at være rød, og jeg vidste, at opvarmningen var ved at være slut. Jeg holdt en pause, hvor jeg kælede for den nøgne og ømme hud. Og så startede jeg på den egentlige endefuld. Jeg lagde kraft i slagene. Ganske rigtig fik Lena svært vil at være tapper længere, hun jamrede, tårerne løb ned over hendes kinder. Og hendes ben sprællede ude af kontrol.

Da jeg stoppede, trak jeg hende op, jeg kunne se, at hun havde brug for at blive trøstet. Jeg tog hende op på mit skød, så hun sad der, som en lille pige. Men hun havde svært ved at sidde stille. Hendes hånd gled ned over bulen i mine bukser. Jeg skubbede hende ned på sofaen, så hun kom til at ligge på alle fire. Jeg knappede bukserne op og placerede min pik ved indgangen til hendes skød.

Lene prøvede at skubbe numsen bagud, men jeg holdt hende fast om hofterne. Lig stille sagde jeg, og gav hende et klask i den i forvejen ømme numse. Så lod jeg pikken kærtegne indgangen til hendes grotte. Jeg lod den glide frem og tilbage. Alt for langsomt, alt for forsigtigt!

Så endelig, jeg kunne ikke vente længere. Jeg lod pikken glide helt i bund i en lang bevægelse. Vi stønnede begge to. Vi var tæt på klimaks. Jeg kneppede hende hårdere og hårdere. Vi stønnede og så .... vi kom begge to i en eksplosion. Jeg sprøjtede min varme sperm op i hende. Hendes muskler spændtes om min pik.

Jeg trådte et skridt tilbage og kiggede på den ellers velklædte og stilfulde sekretær. Der lå blottet på sofaen, med en øm bagdel og min sperm løbende ned over lårene. Hun fik ordnet sit tøj, gav mig et kram. Hun hviskede, bare de andre på kontoret ikke har hørt noget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Uartig sekretær

Jeg er en mand i midten af 40'erne. Jeg har overtaget min fars handelsfirma, da han gik på pension i foråret 2024. Vi er en lille velfun...