onsdag den 11. januar 2023

To søstre på ødegård i Sverige

Min kone og jeg var inviteret med hendes søster og svoger op i deres ødegård i Sverige. Både min kone og hendes søster er lidt rebelske og vi vidste alle fire, at begge kvinder fik en velfortjent endefuld indimellem. Men normalt var det ikke noget vi talte om over eftermiddagskaffen. Men min svoger, Bjarne og jeg var begyndt at udveksle erfaringer, og var enige om, at på et tidspunkt ville vi begynde at straffe vores koner mens det andet par så på. Dels ville det være ekstra ydmygende for den, der skulle have smæk, og det ville nok også afskrække den kvinde, der ikke fik numsen på komedie, at se, hvad der ventede hende, hvis hun ikke var artig og gjorde, som der blev sagt!

Min kone, Hanne, var lige holdt op med at ryge, ugen inden vi skulle til Sverige. I dagene op til turen, begyndte hun at fremture. Der var billige smøger på færgen, og hun ville bare ryge et par cigaretter om dagen i ferien. Jeg sagde på det bestemteste nej. Jeg vidste af erfaring, at hvis hun begyndte at hyggeryge, var hun hurtigt oppe på de sædvanlige 20 cigaretter om dagen.

Også da vi kørte ombord på færgen i Helsingør begyndte Hanne og plage som et barn i trodsalderen. Men jeg holdt fast i mit nej. Bjarne smilede og fulgte interesseret med i det lille optrin. Vi fik en kop kaffe under overfarten og pludselig var Hanne og hendes søster, Lotte, væk. Jeg fik øje på dem ude kiosken, hvor hun stod og var ved at betale for to pakker cigaretter, der hurtigt forsvandt ned i tasken. Hun kiggede sig brødbetynget rundt og slog blikket ned, da hun så, at jeg holdt øje med hende.

Da vi gik ned til bilen, var Hanne og jeg alene et øjeblik. Jeg holdt fat i hendes arm og med min mund helt tæt på hendes øre, hviskede jeg. Nå, du har ikke forstået, at du ikke må ryge i ferien? Men når du ikke kan høre, må du føle, og det kommer du til i aften, inden du skal sove! Hanne blev helt rød i hovede og sagde: Nej, ikke når Lotte og Bjarne er i huset. De vil kunne høre os! I det samme kom de og vi fulgtes i tavshed ned til bilen.

Hanne var meget tavs på resten af køreturen. Bjarne og jeg snakkede lystigt om de fisketure, vi skulle på, og de mange fisk vi skulle fange.

Da vi kom til ødegården fik vi gang i brændeovnen og fik lavet mad og trukket vin op. Vi hyggede os snakkede og spillede lidt kort. Da klokken var 10, sagde jeg til Hanne, at det var hendes sengetid nu. Hun skulle børste tænder og gøre sig klar til natten. For vi skal jo lige have en "samtale om din opførsel"! Både Lotte og Bjarne kiggede interesseret på hende. Ville hun turde, at sætte sig op med min vilje? Jeg tror godt, de begge to var klar over, hvad der skulle ske.

Jeg sagde til vores værtsfolk, at jeg nok var tilbage om en times tid, så kunne vi få et glas vin mere. De sagde, at de ville trække mere vin op, så de var klar, når jeg havde lagt Hanne i seng. Et noget ydmygende udtryk, når man tænker på, at vi alle fire er omkring de 60 år. Hanne gik surmulende ud og børstede tænder, men hun sagde ikke noget. 

Da jeg kom ind i gæsteværelset, der lå lige ved siden af dagligstuen, hvor vi skulle sove sad Hanne på en stol, hun var stadig fuldt påklædt. Sagde jeg ikke, du skulle gøre dig klar? Nej, Svend, sagde hun med spæd stemme, du ved dog, at jeg ikke vil ha' du smækker mig. Og slet ikke ikke, når min søster og svoger sidder lige inde ved siden af. De vil kunne høre, hvad vi laver!

Ja, Hanne, de vil de sikkert, men tror du ikke Lotte også får en endefuld, når hun ikke er lydig? Jo, sagde Hanne, men det er kun, når de er derhjemme, ikke når andre mennesker kan høre, hvad de laver.

Jeg sagde: Hvis ikke du får lagt kjolen og trusserne lige med det samme, slæber jeg dig med ind i stuen, og så vil de ikke bare kunne høre, men også se, hvad der sker, når du køber cigaretter, selv om du har fået besked på, at du ikke må!

Hun rejste sig modstræbende og lagde kjolen på sengen. Hun trak trusserne ned om de dejlige, modne år. Og stod blottet fra livet og ned. Jeg klappede på mit lår, hun sukkede og lagde sig til rette i den kendte stilling. Jeg lagde mit højre ben hen over hendes, så hun var låst fast og hendes ben kun kunne sprælle minimalt.

Jeg gav hende en serie lette klask hen over den blottede numse. For at varme huden op. Jeg er ikke typen, der siger, hvor mange slag hun kan forvente. Jeg bliver ved til jeg kan se i hendes øjne og høre på hendes vejrtrækning og gråd, at hun har overgivet sig helt.

Da den hvide hud på bagdelen begyndte at blive lyserød, og jeg mente, hun var klar til at få rigtige og hårde smæk, holdt jeg en kort pause. Hanne ved, hvad det betyder. Jeg sagde, nu kommer du til at mærke, hvad der sker med små uartige piger, der sætter sig op mod deres mand.

Hanne pressede læberne sammen, og jeg løftede hånden. Og så faldt det hårde klask med den følsomme hud på hendes bagdel. Hun prøvede virkelig at være tapper, og tage imod straffen uden at sige et ord. Så Lotte og Bjarne ikke skulle høre hende. Jeg ventede et par sekunder mellem hvert slag, for at smerten skulle sætte sig, og hun kunne "nyde" hvert eneste hårde klask fra min flade hånd. Til sidst kunne hun dog ikke lade være med at jamre sig. Jeg kunne høre, på lyden af hendes stønnen, gråd og de høje klask at jeg slog hårdt nok. Og jeg var sikker på, at de også kunne høre det inde i stuen.

Da Hannes flotte store bagdel var fyldt med en rødmen, der spredte sig helt ned over det øverste af hendes lår, havde hun fået nok. Jeg holdt om hende og lod hende hulke ud. Inden vi gik videre til næste del af vores ritual, der altid fulgte efter en alvorlig endefuld.

Jeg lagde hende på alle fire på sengen. Effekten efter den hårdhændede behandling udeblev heller ikke denne gang. Da jeg kærtegnede hendes balder, lår og til sidst hendes skamlæber var hun våd og klar .

Jeg knappede bukserne op. Og tog hende bagfra. For anden gang den aften kunne vores værtsfolk følge med i, hvad der skete i gæsteværelset. Vores kroppe klaskede sammen. Og vi stønnede højere og højere og til sidst kom vi samtidig. Jeg sprøjtede med et kæmpe brøl op i hende.

Da Hanne et øjeblik efter lå i sengen, faldt hun næsten i søvn med det samme. Jeg tog tøj på, og drak et par glas vin med Lotte og Bjarne. De var lidt røde i kinderne, det havde ophidset dem, hvad de havde hørt. Og det var ikke den eneste gang på ferien, at der var en uartig kvinde, der fik en endefuld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Link til spændende spanking-side

 https://www.smilesandspanks.com/